Login to your Account

Do not have an account yet? Create one

Şifrenizi mi unuttunuz? Emailinize şifrenizi gönderelim.

Ne aramıştınız?

Müşteri Hizmetleri » Sıkça Sorulan Sorular

Tektaşım Hakkında

Tektaşım kimdir?

Tektaşım, sertifikalı pırlanta mücevherleri siz değerli müşterileriyle uygun fiyatlara buluşturan, güleryüzlü ve kaliteli hizmet sunarken bir kerelik müşteriler değil, sürekli dostlar kazanmayı hedefleyen bir girişimdir. Satışlarını internet üzerinden yaparak bertaraf ettiği mağazacılık giderlerini, müşterilerine uygun fiyat politikası olarak yansıtır.

Tektaşım’ın sahipleri kimlerdir?

Tektaşım’ın kurucuları, e-ticaret alanında önemli projelere imza atmış girişimcilerdir.

Tektaşım’ın fiyatları neden piyasadan daha uygun, daha ucuz?

İnternet tabanlı mağazalar, alışveriş merkezlerindeki mağazalardan ve dükkanlardan daha düşük işletme maliyetiyle çalışırlar. Yüksek kira bedelli, tabela değeri pahalı  konumlar yerine ofis ve atölyelerden size hizmet veriyoruz. Kira, personel vb. maliyetlerimizi kıyasla daha düşük tutuyoruz. Tedarikçilerimizle daha büyük ölçekli çalışıp ürünlerimizi daha uygun fiyatlara mal ediyoruz. Siz değerli müşterimizle aramıza ikinci, üçüncü şahısları koymadan direkt satış yapıyoruz.

İnternetten pırlanta yüzük, mücevher alınır mı?

İnternet üzerinden mücevher almakta dezavantaj yoktur, aksine birçok avantaj vardır. Bir beyaz eşya mağazasında beğendiğiniz bir tost makinesini internet üzerinden marka-model araştırması yaparak daha uygun fiyata temin edebilirsiniz. Benzer durum pırlanta yüzük ve mücevher için de geçerlidir. Tektaşım’ın size sunduğu modeller arasından beğendiğiniz bir mücevheri istediğiniz pırlantalar eşliğinde satın alabilirsiniz.

Bir mağazada beğendiğiniz fakat Tektaşım’da bulamadığınız mücevherin resmini/görselini info@tektasim.com.tr e-posta adresinden bize göndererek fiyat alabilirsiniz. Bu sayede aynı mücevheri daha uygun fiyata veya aynı fiyata ederi daha fazla olan bir mücevher alabilirsiniz.

128 bit SSL nedir? Siteniz güvenli midir?

SSL teknolijisi, kredi kartı numarası gibi hassas verileri özel algoritmalar kullanarak şifreler. Bu sayede verilerin transferi esnasında 3. sahışların erişimi engellenir. E-ticaret sitelerinde yaygın olarak 128 bit SSL teknolojisi kullanılmaktadır. Google, Amazon gibi dünya çapında faaliyet gösteren siteler de 128 bit SSL teknolojisi kullanmaktadır.

Tektaşım da siz değerli müşterilerinin gönül rahatlığıyla alışveriş yapması için güvenli olan 128 bit SSL teknolojisini kullanmaktadır. Bunun yanı sıra hassas verileriniz hiçbir zaman Tektaşım veritabanında tutulmaz, sadece bilinen en güvenli teknolojilerle çalıştığınız bankalara aktarılır. Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde, siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kişi, kurum ve kuruluş tarafından bilgilerinize ulaşılamaz. Kredi kartı işlem sayfasında girdiğiniz bilgiler online olarak bankanız tarafından sorgulanır. İşlem esnasında aktarılan bilgilerinize Tektaşım tarafından erişilmesi mümkün değildir. 128 bit SSL şifrelemeyi anlık olarak test etmek için tarayıcınızdaki kilit işaretini kontrol edebilirsiniz.

Tektaşım’a nasıl ulaşırım?

info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan Bize Ulaşın” kısmından Tektaşım’a ulaşabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için info@tektasim.com.tr adresine “Üyelik İptal” başlıklı bir e-posta atmanız yeterlidir.

Tektaşım’dan alışveriş yapmanın avantajı nedir?

Tektaşım, satışlarını internet üzerinden yaparak bertaraf ettiği mağazacılık giderlerini müşterilerine uygun fiyat politikası olarak yansıtır. Ücretsiz Kargo, Pırlanta Sertifikası, 15 Gün İçinde Koşulsuz İade, 365 Gün Ücretsiz Bakım, Mutlu Müşteri Politikası ile siz değerli müşterilerine güvenli bir alışveriş deneyimi sunar. El yapımı mücevher kutusu ve şık çantasıyla sunumunuzu özenle hazırlar, bunun için ücret talep etmez.

Pırlanta Sertifikası nedir?

Tektaşım, satın aldığınız tüm mücevherleri uluslararası veya Tektaşım sertifikasıyla teslim alırsınız. Ürün özelliklerini detaylı olarak bilirsiniz.

15 Gün İçinde Koşulsuz İade nedir?

Tektaşım’dan aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.  İade talebiniz için info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından Tektaşım’a ulaşabilirsiniz. Ölçünüze göre sipariş verdiğiniz (yüzük vb.) veya üstünde değişiklik yaptırdığınız ürünler (yazı yazdırma vb.) iade alınamamaktadır.

365 Gün Ücretsiz Bakım nedir?

Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 365 gün içerisinde mücevherinizi temizlik ve bakım için 2 kez, bol veya dar gelen yüzüklerinizi tekrar boyutlandırmak için 1 kez Tektaşım’a gönderebilirsiniz. Bu işlemler için siz değerli müşterilerimizden herhangi bir bedel talep edilmez, bakım ücretsizdir. Çift yönlü kargo ücreti ise müşteriye aittir.

Mutlu Müşteri Politikası nedir?

Gizlilik Politikası, Kullanıcı Sözleşmesi, Sıkça Sorulan Sorular vb. politikalar dahilinde olmak kaydıyla -maddi zararına dahi olsa- Tektaşım her zaman siz değerli müşterilerimizin lehine davranır. Sizin memnuniyetiniz Tektaşım’ın memnuniyetidir.

Üyelik

Tektaşım’a nasıl üye olurum?

Sitenin sağ üst köşesinde yer alan “Kayıt” seçeneğiyle veya buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

Tektaşım’ın üyesiyim, nasıl üye girişi yaparım?

Tektaşım anasayfasının sağ üst köşesinde yer alan “Giriş” seçeneğiyle veya buraya tıklayarak kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.

Şifremi unuttum, değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

Giriş” sayfasındaki “Şifremi unuttum!” bağlantısına veya buraya tıklayınız. Yeni birşifre oluşturmak için ekrana gelen sayfada e-posta adresinizi giriniz ve “Sıfırla” butonuna basınız. Yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Tektaşım’a üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.

Üye olursam ne gibi avantajlarım olacak?

Üye olduğunuzda kampanyalarımızdan ve bazı sınırlı fırsatlarımızdan ilk siz haberdar olursunuz.

Üye bilgilerimi nasıl güncellerim?

Sitenin sağ üst köşesinde yer alan “Giriş” seçeneğiyle veya buraya tıklayarak giriş yaptıktan sonra üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Teslimat, Değişim ve İade

15 Gün İçinde Koşulsuz İade nedir?

Tektaşım’dan aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.  İade talebiniz için info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından Tektaşım’a ulaşabilirsiniz. Ölçünüze göre sipariş verdiğiniz (yüzük vb.) veya üstünde değişiklik yaptırdığınız ürünler (yazı yazdırma vb.) iade alınamamaktadır.

Ürünü iade etmek/değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Tektaşım’dan aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.  İade talebiniz için info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından Tektaşım’a ulaşabilirsiniz. İade durumunda kargo ücreti müşteriye aittir. Ölçünüze göre sipariş verdiğiniz (yüzük vb.) veya üstünde değişiklik yaptırdığınız (yazı yazdırma vb.) ürünler iade alınamamaktadır. Bu kapsama girmeyen ürünler iade alınabilmektedir.

Satın aldığınız bir mücevheri ölçüsü uymadığından değiştirmek istiyorsanız Tektaşım’dan ücretsiz olarak büyütme/küçültme talep edebilirsiniz. Daha detaylı bilgi için lütfen 365 Gün Ücretsiz Bakım sayfasını ziyaret ediniz. Eğer mücevherinizi başka bir mücevherle değiştirmek istiyorsanız, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 45 gün içinde değişim yapabilirsiniz.

Tektaşım’dan satın aldığınız pırlanta yüzüğünüzü büyütmek/daha büyük bir pırlanta almak  isterseniz  değer kaybına uğramadan sadece aradaki fiyat farkını ödersiniz. Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 2 yıl süreyle bu hizmetten faydalanabilirsiniz. Örneğin Tektaşım’dan 5000 TL’ye yüzük satın aldınız. Ertesi sene 7500 TL’lik bir yüzükle değiştirmek istiyorsunuz. 5000 TL’ye aldığınız yüzüğünüzün değeri ertesi sene 5500 TL olmuşsa 7500 TL yüzük için 2500 TL değil, 2000 TL fark ödersiniz. Tektaşım’da mücevherleriniz değer kaybetmez.

Aldığım her ürünü iade edebilir miyim?

Ölçünüze göre sipariş verdiğiniz (yüzük vb.) veya üstünde değişiklik yaptırdığınız (yazı yazdırma vb.) ürünler iade alınamamaktadır. Bu kapsama girmeyen ürünler iade alınabilmektedir.

İade sonrası ürünün ücretini ne zaman alırım?

İade onayının size e-posta ile bildirilmesinden sonra iadeniz yapılır. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması bankanıza bağlı olarak ortalama 2-3 hafta sürebilmektedir. Banka havalesi ile ödeme yapıldıysa 7 iş günü içerisinde aynı hesaba ödeme iadesi yapılmaktadır.

“Teslimat adresi” ve “Fatura adresi” nedir?

Teslimat adresi” ürünün gönderileceği adres, “Fatura adresi” faturanızın gönderileceği adrestir. Hediye mücevherlerde genellikle teslimat adresi hediyeyi alanın, fatura adresi ise hediyeyi gönderenin adresidir.

Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?

Satın alma esnasında “Teslimat adresi farklı olsun” seçeneğini işaretleyerek mücevherin fatura ve  teslimat adreslerini farklı olarak belirtebilirsiniz.

Ürünü daha sonra/belirli bir günde gönderebilir misiniz?

Satın alma esnasında “Sipariş Notunuz” bölümüne ürünün gönderilmesini istediğiniz tarihi belirtebilir, kargo ötelemesinde bulunabilirisiniz.

Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?

Yurtdışından sipariş verip Türkiye’deki sevdiklerinize hediye gönderebilirsiniz. Ancak yurtdışına teslimat yapılmamaktadır, sadece PTT Kargo ile KKTC’ye gönderim yapılmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo görevlisinin size verdiği teslimat fişini imzaladıktan sonra paketinizi açıp kontrol ediniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık mevcutsa görevliye tutanak tutturup Tektaşım’a geri gönderebilirsiniz. Bu gibi durumlarda lütfen info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından bizimle iletişime geçiniz.

Siparişim güvenle ulaşacak mı, kargoya sigorta yapıyor musunuz?

Tektaşım tarafından kargolanan tüm ürünler size ulaşıncaya kadar %100 sigortalıdır.  Size ulaşmayan veya sorunlu ulaşan ürünler için lütfen info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından bizimle iletişime geçiniz.

İmalatı yapılmamış siparişimi nasıl iptal ederim?

İptal talebiniz için info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından bizimle iletişime geçiniz.

Siparişimi ne zaman teslim alırım?

Siparişleriniz ortalama 3 iş günü içerisinde size teslim edilmektedir.

Ödeme

İade sonrası ürünün ücretini ne zaman alırım?

İade onayının size e-posta ile bildirilmesinden sonra iadeniz yapılır. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması bankanıza bağlı olarak ortalama 2-3 hafta sürebilmektedir. Banka havalesi ile ödeme yapıldıysa 7 iş günü içerisinde aynı hesaba ödeme iadesi yapılmaktadır.

Taksitli ödeme yapabilir miyim?

Şu anda kredi kartına taksit seçeneği sunamıyoruz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

İstanbul içi bazı bölgelere kapıda ödeme seçeneği sunmaktayız. Daha detaylı bilgi için lütfen ödemesini kapıda yapmak istediğiniz ürün bilgisiyle beraber info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından iletişime geçiniz.

PayPal Nedir?

PayPal kredi kartı bilgilerinizi paylaşmadan ödeme yapmanızı sağlayan güvenli ödeme yöntemidir. 190 ülkede aktif olarak kullanılmakta, Türk Lirası dahil 25 farklı para biriminde ödeme yapılabilmektedir.

%100 müşteri koruma politikası uygulayan PayPal, yetkisiz işlemlerde müşteriye sıfır yükümlülük programı uygulamaktadır. PayPal ödeme seçeneğiyle ilgili yardım almak için info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından iletişime geçiniz.

Daha detaylı bilgiye PayPal sitesinden ulaşabilirsiniz.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Satın alma adımlarından “Teslimat ve Ödeme Seçenekleri” sayfasına geldiğinizde ödeme şeklini  ”Havale/EFT” olarak işaretleyip siparişinizin onayını verebilirsiniz.

Havale/EFT işlemlerinde alıcı olarak “ Tektaşım Kuyumculuk ve Bilişim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi” görünecektir. Bankanızdan yapacağınız havale/EFT işlemi sırasında açıklama bölümüne sipariş numarasını yazmayı unutmayınız.

Havale/EFT için ücret ödemem gerekir mi?

Tektaşım havale/EFT işlemleri için ücret talep etmez. Fakat bazı bankalar bu işlemler için hizmet bedeli almaktadır.

Siparişim güvenle ulaşacak mı, kargoya sigorta yapıyor musunuz?

Tektaşım tarafından kargolanan tüm ürünler size ulaşıncaya kadar %100 sigortalıdır.  Size ulaşmayan veya sorunlu ulaşan ürünler için lütfen info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından bizimle iletişime geçiniz.

*Havale/EFT için hesap numaralarınız nelerdir?

Anlaşmalı olduğumuz bankaların hesap numaralarını, havale/EFT ödeme seçeneği ile ödeme yaptığınız onay sayfasında görüntüleyebilir veya buraya tıklayarak tüm banka hesap numaralarımıza ulaşabilirsiniz.

Ürünler ve Hizmetler

Yüzük ölçüsü nasıl alınır?

Yüzük ölçünüzü bilmiyor musunuz? Ya da hediye alacağınız yüzüğün ölçüsünden emin değil misiniz? Sizin için hazırladığımız aşağıdaki PDF dosyası, yüzük ölçüsünü hesaplama konusunda size yardımcı olacak ölçme teknikleri ve önerileri içermektedir. Kolaylıkla kendi yüzük ölçünüzü öğrenebilir ya da armağan edeceğiniz yüzüğü doğru ölçüde hediye verebilirsiniz.

Yüzük Ölçüsü Hesaplama
 
 * PDF dosyasını açamıyorsanız ücretsiz Adobe Acrobat Reader yazılımını yüklümek için buraya tıklayınız.

 

 

Pırlanta yüzüğümü büyütmek/daha büyük bir pırlanta almak istiyorum

Tektaşım’dan satın aldığınız pırlanta yüzüğünüzü büyütmek/daha büyük bir pırlanta almak  isterseniz  değer kaybına uğramadan sadece aradaki fiyat farkını ödersiniz. Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 2 yıl süreyle bu hizmetten faydalanabilirsiniz. Örneğin Tektaşım’dan 5000 TL’ye yüzük satın aldınız. Ertesi sene 7500 TL’lik bir yüzükle değiştirmek istiyorsunuz. 5000 TL’ye aldığınız yüzüğünüzün değeri ertesi sene 5500 TL olmuşsa 7500 TL yüzük için 2500 TL değil, 2000 TL fark ödersiniz. Tektaşım’da mücevherleriniz değer kaybetmez.

Ürünlere yorum yazabilir miyim?

Yorum eklemek istediğiniz ürünün sayfasında “Yorumlar” kısmına gelerek yorumunuzu yazabilirsiniz.

Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

Sitenin menü kısmının sağındaki kutucuğa aradığınız ürünle ilgili anahtar kelimelerini yazarak arama yapabilirsiniz. Aradığınız ürünü sitemizde bulamadığınızı düşünüyorsanız, info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından Tektaşım’a ulaşabilirsiniz.

Aldığım ürün hatalı, ne yapmalıyım?

Satın aldığınız üründe herhangi bir üretim hatası bulunması durumunda Tektaşım ürünü 15 gün içinde ücretsiz tamir etme ya da yenisi ile değiştirme garantisini verir. Bu tür bir durumda info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından Tektaşım’a ulaşabilirsiniz.

Ücretsiz Kargo nedir?

Tektaşım, Türkiye sınırları içerisindeki tüm illere gönderim yapmaktadır. Teslimat esnasında siz değerli müşterilerimizden herhangi bir bedel talep edilmez, kargo ücretsizdir.

Pırlanta Sertifikası nedir?

Tektaşım, satın aldığınız tüm mücevherleri uluslararası veya Tektaşım sertifikasıyla teslim alırsınız. Ürün özelliklerini detaylı olarak bilirsiniz.

Mücevherdeki pırlantanın büyüklüğü ne kadar, nasıl anlarım?

Mücevherin üzerindeki pırlanta büyüklüğünü ilgili ürün sayfasından seçtikten sonra belirlediğiniz karatın ortalama olarak ne kadar büyüklükte olacağını aşağıdaki tablodan kıyaslayabilirsiniz. Ekran çözünürlüğü bilgisayardan bilgisayara değiştiğinden tablo bire bir boyutları yansıtmamaktadır, gerçek büyüklükler için mm cinsindeki değerleri dikkate alınız.

Karat Kıyası

Beyaz, yeşil (sarı), kırmızı altın nedir? Beğendiğim bir mücevheri farklı altın renginde yapabilir misiniz?

Altın; parlak sarı renkte, kolay şekil verilebilen ve oksitlenmeyen değerli bir metaldir. Element simgesi “AU” ile gösterilir. Altının saf haline kuyumculukta “has” denir, fakat has altın yumuşak olduğu için mücevher yapımında kullanılmaz. Altının dayanıklılığını arttırmak, renk vermek ve değerini belirlemek için katkı metalleriyle karıştırılır. Bu sayede 22 ayar, 18 ayar, 14 ayar gibi farklı değerlerde ve beyaz, yeşil (sarı), kırmızı gibi farklı renklerde altınlar üretilir. Katkı metalin gümüş ağırlıklı olması durumunda kuyumculuk sektöründe “yeşil altın” denilen, halk arasında “sarı altın” denilen renk yakalanır. Katkı metalin bakır ağırlıklı olması durumunda “kırmızı altın” denilen renk yakalanır. “Beyaz altın” ise beyaz renge yakın çeşitli metallerin tamamlayıcı olarak kullanılmasıyla ortaya çıkar. Beyaz altın, üretim sonunda kirli beyaz renge sahiptir, rodyumla kaplanarak parlak beyaz renge kavuşur.

Tektaşım bazı mücevherleri birden fazla altın renginde sunmaktadır. Altın rengi seçimini ilgili ürün sayfasında yapabilirsiniz. Eğer beğendiğiniz mücevheri seçeneklerde bulunmayan farklı altın renginde sipariş vermek istiyorsanız, lütfen ilgili ürün sayfasında “Bilgi Alın” sekmesinden veya info@tektasim.com.tr e-posta adresinden iletişime geçiniz.

Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?

Satın alma esnasında “Teslimat adresi farklı olsun” seçeneğini işaretleyerek mücevherin fatura ve  teslimat adreslerini farklı olarak belirtebilirsiniz.

Hediye notu yazabilir miyim?

Satın alma esnasında “Sipariş Notunuz” bölümüne hediye notu ekleyebilirsiniz.

Yüzük içine isim/baş harf yazdırabilir miyim?

Satın alma esnasında “Sipariş Notunuz” bölümüne yüzük içine yazdırmak istediğiniz metni ekleyebilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Ürün sayfalarındaki ”Sepete Ekle“ butonunu tıkladıktan sonra ödeme ve teslimat adımlarını izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz. Sipariş için yardım almak istiyorsanız lütfen info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından bizimle iletişime geçiniz.

Ürünlerin stokta olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Sitede bulunan bütün ürünler stoktadır. Olası bir aksilikte sizinle hemen irtibata geçmekteyiz.

Diğer

“Sepete Ekle” butonuna niye tıklayamıyorum?

Ürün sayfalarındaki ”Sepete Ekle“ butonunu ilgili ürünün özelliklerini seçince aktif olacaktır. Ürün özelliklerini seçmeden önce pasiftir, tıklanamaz.

Cevabını bulamadığım sorum var.

Cevabını bulamadığınız sorular için lütfen info@tektasim.com.tr e-posta adresinden veya menüdeki iletişim bölümünde yer alan “Bize Ulaşın” kısmından bizimle iletişime geçiniz.